وبلاگ جوانی

امام خامنه ای: یقیناً زبده‌ی جوانان کشور، جوانان دانش‌آموز ، دانشجویان و طلاب علوم دینی‌اند

وبلاگ جوانی

امام خامنه ای: یقیناً زبده‌ی جوانان کشور، جوانان دانش‌آموز ، دانشجویان و طلاب علوم دینی‌اند

وبلاگ جوانی

جوانی محفلی صمیمی برای حرف‌های خودمانی جوان‌هاست. نوجوانی و جوانی دوران مهمی است که بسیاری از موفقیت‌های مهم زندگی در این دوران به دست می‌آید و انتخاب‌های مهم در این دوران انجام می‌شود. در این وبلاگ برای همه جوان‌ها حرف دارم و می‌خواهم حرف همه را بشنوم. از بچه دبیرستانی‌ها تا دانشجوها و حتی آن‌هایی که طلبه هستند. این‌جا وبلاگ جوانی است و من هم یک جوانم.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم

درد و دل

همیشه جوان‌ها چون بیدارترند و به کم راضی نمی‌شوند،‌بخاطر آرمان‌های بلند و دل‌های آماده شان دردهای بیشتر و گران‌بهاتری در دل دارند. به عنوان دوست و برادر شما و به عنوان یک جوان، دوست دارم پای حرف‌ها و درد و دل‌هایتان بنشینم و گفتنی‌هایتان را با همه‌ی وجود بشنوم. هر کاری که بتوانم انجام میدهم تا در کنار هم قدمی برای نزدیکتر شدن به مطلوب برداریم و گم شده‌ی خویش را بیابیم. ما هر دو جوانیم. پس حرف هم را بهتر می فهمیم و بهتر باهم هم درد می‌شویم. اگر دبیرستانی هستید، اگر دانشجو یا طلبه هستید و حتی اگر فارغ التحصیل یا شاغل هستید،‌ اگر متاهل یا مجرد هستید،‌ اگر مذهبی هستید یا نیستید، اگر فقط و فقط یک جوانید پست های خصوصی خود را از طریق فرم زیر برای من ارسال کنید و همه‌ی چیزهایی که دلتان را به درد آورده برایم بنویسید. اجازه دهید درد شما درد من هم باشد. من مطالب وبلاگم را بر اساس حرف‌ها و درخواست‌های شما گسترش خواهم داد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.